29 d’abril 2014

CAMINADES PEL MES DE MAIG

Una vegada més ja estic aquí per penjar el programa de les camina-
des que farem el mes de maig.
Ja sé que vaig prometre que faria una entrada abans del Sant Jordi
per fer comentaris sobra les caminades que fem habitual ment,però
la feina és la que mana. I sort d'estar JUBILAT.
Recordo que quant estava en actiu em feien comentaris que m'avo-
rriria.Us puc assegurar que no és pas cert, sempre em falta temps.
Bé! tampoc es tracta ara d'explicar la meva vida. Això ho deixaré per quan ho consideri més adient.
Imagino que tots vosaltres veïns i veïnes us deveu trobar com jo.
Em refereixo al tema de la feina personal, per el que espero que 
m'entengueu.
Sense més preàmbuls,com cada mes us dic,si desitgeu acompanyar-nos aquí teniu la programació.
Sempre sereu ben rebuts,no ho oblideu pas eh!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada